"Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę."
Gucci
 
 
 
 
 
 
 
 
Badanie satysfakcji klientów
Temat szkolenia:
Badanie satysfakcji klientów

Kod szkolenia:

SK

Liczba dni:

1

Liczba godzin:

8
Dzisiaj w dobie tzw. "globalizacji" i mocnej konkurencji wiemy jak ważne jest dostarczenie produktów i/lub usługi spełniających oczekiwania klientów. A jak mamy to uczynić nie mając informacji o poziomie zadowolenia klientów z dostaw wcześniejszych?
Branżowe źródła podają:
  • 63% klientów niezadowolonych z produktów i/lub usługi nie powraca,
  • 65÷85% klientów nie powracających ponownie jest zadowolonych,
  • koszt pozyskania nowego klienta jest 5÷7 razy większy niż koszt utrzymania obecnego.
Szkolenie to przybliża uczestnikom informację na temat metod i technik badania satysfkacji klientów. Uczestnicy dowiedzą się nie tylko jak w prosty i bardzo obiektywny sposób pozyskiwać informację o poziomie zadowolenia swoich klientów ale również jak wyciągać wnioski i ustalić swoją pozycję w oczach klientów.
Plan szkolenia:
Godzina Temat
08:00÷08:15 Powitanie - wprowadzenie
08:15÷08:45 Znaczenie badania satysfakcji klienta w kontekście zarządzania jakością
08:45÷09:00 Wymagania normy ISO 9001 dotyczące badania satysfakcji klientów
09:00÷09:30 Czynniki wymuszające badanie zadowolenia klientów
09:30÷10:30 Budowanie i wykorzystywanie kwestionariuszy
10:30÷10:45 Przerwa kawowa
10:45÷11:30 Warsztat 1: Budowa kwestionariusza na przykładzie własnej firmy
11:30÷12:00 Analiza danych ankietowych
12:00÷13:00 Warsztat 2: Wypełnianie kwestionariuszy współuczestników szkolenia. Analiza danych ankietowych - wnioski
13:00÷13:30 Obiad
13:30÷15:00 Metoda CSI (istota, przygotowanie kwestionariuszy do CSI, mapa pozycjonująca)
15:00÷15:50 Warsztat 3: Obliczanie wskaźnika CSI. Budowa i interpretacja mapy CSI
15:50÷16:00 Zakończenie - wręczenie zaświadczeń
Dla kogo:
  • Właściciele i zarządzający organizacją,
  • Właściciele / Liderzy kierujący poszczególnymi procesami w organizacji,
  • personel odpowiedzialny za opracowanie, wdrożenie i doskonalenie systemu zarządzania jakością,
  • pracownicy odpowiedzialni bezpośrednio za kontakt z klientem (marketing i sprzedaż),
  • pracownicy sporządzający analizy.
Korzyści dla Państwa:
  • przeszkolony personel i świadomy znaczenia posiadania informacji zwrotnej o poziomie satysfakcji klientów,
  • przeszkolony personel posiadający niezbędną wiedzę i metody przeprowadzania badania satysfakcji klientów,
  • możliwości wykorzystywania narzędzi statystycznych do badania satysfakcji klientów.

Data

szkolenia:

Miejsce

szkolenia:

Cena netto w [zł]:
on-line bez noclegu z noclegiem
21.02.2024 Kraków 700 800 1 000
24.04.2024 Kraków
12.08.2024 Kraków
07.08.2024 Szczecin
02.10.2024 Kraków
18.12.2024 Katowice
W cenę szkolenia wliczone są:
  • poczęstunki w przerwach na kawę,
  • obiad,
  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • dla opcji z noclegiem (1 nocleg oraz pełne wyżywienie).
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o  kontakt z nami
Zdecydowanych na szkolenie prosimy o nadesłanie  karty zgłoszenia udziału w szkoleniu
home  |  oferta  |  szkolenia  |  wdrażanie  |  doskonalenie  |  referencje  |  artykuły  |  kontakt  |  Polityka Prywatności
 
 
"KaISO" Kazimierz Bujas
 
Bęczarka 111, 32-444 Głogoczów
tel: 12-373-63-74, kom: 607-984-502
NIP: 681-118-81-53 REGON: 357561779
© 2018 wszelkie prawa zastrzeżone

Informacja o ochronie danych osobowych.
Szanowny Użytkowniku! Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO"). W związku z powyższym informujemy o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu: 25 maja 2018 roku. Aby dostarczać coraz lepsze materiały informacyjne oraz usługi szkoleń, wdrażania i doskonalenia w zakresie systemów zarządzania ISO, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili zgodnie z Polityką Prywatności. Proszę potwierdź niżej "Przejdź do serwisu", jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez „KaISO” Kazimierz Bujas i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie ze strony www.kaiso.pl (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych i realizacji usług. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać (więcej informacji w naszej Polityce Prywatności).

Przejdź do Serwisu lub Więcej Informacji
Informacja o RODO i Cookies
Szanowny Użytkowniku! Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO"). W związku z powyższym informujemy o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu: 25 maja 2018 roku. Aby dostarczać coraz lepsze materiały informacyjne oraz usługi szkoleń, wdrażania i doskonalenia w zakresie systemów zarządzania ISO, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili zgodnie z Polityką Prywatności. Proszę potwierdź niżej "Przejdź do serwisu", jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez „KaISO” Kazimierz Bujas i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie ze strony www.kaiso.pl (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych i realizacji usług. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać (więcej informacji w naszej Polityce Prywatności).
Przejdź do Serwisu